Warsztaty z Agnieszką Żelazko PR i Marketing bez tajemnic

Szkolenie będzie miało część teoretyczną i warsztatową. Wisienką na torcie będzie możliwość darmowej konsultacji biznesowej dotyczącej stricte Twojego biznesu, pomysłu na biznes, produktu lub projektu. Szkolenie najlepiej wykupić w całości, ale jest możliwość wykupienia poszczególnych (dziennych) paneli. Czego nauczysz się na całym, trzydniowym szkoleniu? Jak działania marketingowe i PR-owe mogą wpływać na rozwój biznesu? Jak przygotować kompleksową strategię wizerunkową, marketingową i PR-ową firmy, marki, produktu albo konkretnej osoby? W jaki sposób prowadzić skuteczne działania PR, jak komunikować się z dziennikarzami, jak prowadzić media społecznościowe. Jak zrobić, żeby usłyszało o nas milion osób?


o Dzień 1 – tematyka szkoleniowa Jak zbudować kompleksową strategię wizerunkową swojej firmy, marki, produktu, osoby? Jak stworzyć mapę medialną marki od A do Z? o Czy strategia wizerunkowa zawsze jest nudna? o Jakie są zasady budowania dobrej i skutecznej strategii? o Jak określić cechy charakterystyczne firmy, marki produktu? Dlaczego zazwyczaj opis naszej firmy nie interesuje dziennikarzy i otoczenia? o Co jest ważniejsze? Nasza wizja czy potrzeba klienta? o Jak określić główne przekazy (firmy, marki, produktu), by były chwytliwe? o Co się zmieniło w definiowaniu grupy docelowej? Czyli dlaczego dziesięć lat temu potrzebowaliśmy jednej grupy docelowej, a teraz potrzebujemy ich kilka lub kilkanaście? • Najważniejsze (wybrane) narzędzia do realizacji strategii wizerunkowej o Marketing – kiedy go wprowadzamy, po co go stosujemy, ile to kosztuje? o Komunikacja marketingowa – czym się różni od marketingu, jaka jest jej moc? o Public Relations i słynne powiedzenie „Gdzie diabeł nie może tam PR pośle”. Czym PR różni się od marketingu, kiedy jest najbardziej skuteczny i czy naprawdę zawsze jest bezpłatny? o Personal Branding i Personal PR. Kiedy budowanie marki osobistej ma sens? W jakich przypadkach marka osobista (np. prezesa, szkoleniowca, eksperta) jest w stanie zbudować wizerunek całej firmy/organizacji? o Po co budować w dzisiejszych czasach markę osobistą? o 5 zasad budowania swojej tożsamości medialnej o Marka osobista z mediach tradycyjnych i społecznościowych o Lepsze bycie ekspertem czy influencerem? o Czy warto tworzyć własne produkty cyfrowe/eksperckie (blog, newsletter, e-booka, książkę, podcast). Jak to robić mądrze, świadomie, spójnie i z korzyścią dla siebie i odbiorcy? o Warsztat: Tworzenie mikro strategii wizerunkowych dla różnych marek.
Dzień 2 – tematyka szkoleniowa o Jak komunikować się z mediami prowadząc własny biznes? Jak sprawić, by media o nas pisały, a dziennikarze sami do nas dzwonili? Dlaczego obecność firmy lub marki w mediach zwiększa jej przychody? o Dlaczego nasz biznes, produkt, osoba nigdy nie pojawiał się w mediach? Jak to zmienić? Od czego zacząć? o Jak działają polskie media i agencje prasowe (dlaczego te drugie są ważniejsze)? Jak działa zasada przedruków? • Po co nam monitoring mediów? Jak płacić za niego mało, a mieć duży pożytek? • Jak zrobić bazę mediów i zainteresować dziennikarzy naszą firmą, produktem, osobą? Jak trafić do właściwych dziennikarzy i nie odbijać się od ściany? • Jak samodzielnie przygotować maila do dziennikarza? Jak przygotować samodzielnie materiały prasowe i dlaczego warto je napisać? • Jak zrobić, żeby jedna publikacja w prasie przyniosła nam kilkanaście razy większy zasięg? • Zasady komunikacji wzajemnej pomiędzy mediami tradycyjnymi, mediami społecznościowymi oraz agencjami prasowymi • Czy jest sens robić SEO PR i e-PR, czyli jak działania PR mogą wpływać na pozycjonowanie? • Warsztat: Planowanie działań PR dla różnych marek, wraz z tworzeniem materiałów prasowych i dobieraniem właściwych kanałów komunikacji
Dzień 3 – tematyka szkoleniowa • Jak zaplanować i prowadzić skuteczną komunikację w mediach społecznościowych? o Strategia komunikacji w mediach społecznościowych (graficzna, tekstowa, reklamowa) o Jak komunikować się na Facebooku, Instagramie i LinkedIN? o Algorytmy, czyli dlaczego naszego posta widzi co 7 osoba? o Czy „grupa” jest lepsza niż „fanpage”? o Hasztagi, czy to jeszcze działa? Co zamiast hasztagów? o Wady i zalety rolek o Czy kampanie reklamowe w mediach społecznościowych mają sens? o Jaką formę kampanii reklamowej wybrać? (post sponsorowany, konkurs z nagrodami, współpraca z influencerami, webinary i podcasty we współpracy z innymi kontami) o Zasady komunikacji wzajemnej pomiędzy naszymi kontami, a kontami konkurencji (czyli jak nabić sobie obserwujących bez kosztów) o Zasady komunikacji wzajemnej pomiędzy naszymi kontami, a kontami różnych mediów (np. Gazety Wyborczej), czyli jak nabić sobie obserwujących bez kosztów o Kilka zasad dla tych, którzy nie cierpią pisać i tracić czasu na prowadzenie mediów społecznościowych Osoba Prowadząca
Agnieszka Żelazko – PR Manager z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem.
Szczegóły wkrótce !

Memuak biznesowo - PR i markieting